* Płatności

W sklepie www.griffonpoland.pl dostępne są poniższe sposoby płatności:

– Przelewy24 – wpłata kwoty kartą kredytową lub przelewem za pośrednictwem Przelewy24 na konto

Dostępne sposoby dla danego produktu zobaczysz dodając produkt do koszyka. Po przejściu na stronę koszyka, w pierwszym kroku Twoich zakupów, będziesz miał możliwość wyboru w jaki sposób chcesz dokonać płatności za zamówienie.

Czas rozpoczęcia realizacji Zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty należności na rachunek bankowy Sprzedającego podany w potwierdzeniu Zamówienia – w przypadku płatności przelewem.


Nr konta : 35 1910 1048 2205 0009 0839 0001

Numery kont dla kupujących poza granicami Polski/Account Details for international money transfer:

Swift Code: WBKPPLPP

Iban PL 35 1910 1048 2205 0009 0839 0001


W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta:

tel. + 48 605 692 289

e-mail: biuro@griffonpoland.pl

Służymy pomocą w godzinach 9:00 – 17:00


* Dostawa

Realizacja zamówienia

Wszystkie nasze produkty wykonywane są ręcznie i na konkretne zamówienie. W produkcji zwracamy uwagę na każdy, nawet najdrobniejszy detal aby móc dostarczyć Państwu produkt najwyższej jakości. Wszystkie zbiorniki, które wykonywane są w naszej manufakturze, przed zapakowaniem poddawane są specjalnemu testowi szczelności i wytrzymałości pod względem ciśnieniowym. Po przejściu tego testu każdy zbiornik otrzymuje indywidualny certyfikat podpisany przez rzemieślnika, który go wykonał.

Dostawa

Towary zakupione w sklepie internetowym griffonpoland.pl wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich UPS, DPD, GLS, Siódemka czy FedEx, a także lokalnych spedytorów. Dostawa towarów realizowana jest na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej, państw członkowskich Unii Europejskiej, Rosji, Ukrainy oraz Białorusi.

W przypadku, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, w celu ustalenia czy szkoda powstała podczas transportu czy została spowodowana przez Klienta, powinien on sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki, który jest dowodem uprawdopodabniającym, iż szkoda powstała podczas przewozu. Bardzo ważne jest, aby prawidłowo opisać w tym protokole stan opakowania oraz zamieścić wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć udział Klienta w spowodowaniu szkody. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda.

Klient może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku bardzo ważne jest, aby niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę. Niesporządzenie protokołu szkody transportowej w ogóle lub niepoprawne sporządzenie, jak np. rozbieżne daty, brak informacji co do stanu przesyłki, może opóźnić rozpatrzenie oraz może spowodować, iż Klient przejmie ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabędzie produkt w takim stanie, w jakim go otrzymał.

Czas dostawy

Wszystkie towary wykonywane są na zamówienie, stąd też, czas wysyłki liczony od momentu złożenia zamówienia i jego opłacenia w przypadku zbiorników w kolorach z kolekcji Classic, Industrial, Pastel i Vintage wynosi od 3 do 4 tygodni.

Czas dostawy produktów personalizowanych, w których klient chce nanieść własny projekt graficzny lub wybiera kolor z palety RAL nienależący do żadnej z ww. kolekcji jest nieco dłuższy i wynosi od 4 do 6 tygodni.

Koszty dostawy

Koszty dostawy wszystkich produktów zamówionych w sklepie internetowym griffonpoland.pl pokrywa firma BATITUBE będąca jednocześnie właścicielem sklepu.

Darmowa dostawa obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

Wysyłka za granice

Koszt wysyłki za granicę zależy wyłącznie od wagi paczki oraz od kraju docelowego adresata. W celu ustalenia kosztu zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem: biuro@griffonpoland.pl